22 September 2020, 11:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 September 2020, 11:32 door aRjen.T.)
Nou maar weer even updaten, heel gevecht met die ellendige foto's steeds man >
Upload ik ze via hier dan wil hij ze niet fatsoenlijk resizen als ik ze link.
En dan kan ik ze ook niet buiten het forum gebruiken... op volvolvo bijvoorbeeld.
Voorheen gebruikte ik altijd de app va imgur en dat werkte opzich best aardig... maar dat wil de laatste tijd ook van geen zak meer...
Enfin...
Dus keerring deksels er op gezet uiteraard met nieuwe keerringen en pakkingen etc.
De vers geschilderde carterpan er op
En toen de "studs" er in gedraaid
Vers gereviseerde en geflowde kop lag al een heel tijdje te wachten
Spot de rvs uitlaatkleppen ;D
Kopje dr op ;D
Nou dan maar eens met het spruitstuk aan de slag
Gaatjes in de flens uiteraard weer te krap ;D
Flensie er aan gelast! En 1 van de runners wat mooier in het midden gezet :eusa_angel:
Even de frees er doorheen om de boel weer mooi te laten flowen/binnenkant af te werken.
Jaaaa en hij past nog ook ;D
Monster K24 er aan :evil:
Zo! volgens mij is het uploaden nu gelukt... hahaha met m'n telefoon naar het 850 forum uploaden, vandaar naar imgur en dan de wereld in ;D
check ook even de vorige pagina jongens ik heb met bloed zweet er tranen de foto's werkend gemaakt
Upload ik ze via hier dan wil hij ze niet fatsoenlijk resizen als ik ze link.
En dan kan ik ze ook niet buiten het forum gebruiken... op volvolvo bijvoorbeeld.
Voorheen gebruikte ik altijd de app va imgur en dat werkte opzich best aardig... maar dat wil de laatste tijd ook van geen zak meer...
Enfin...
Dus keerring deksels er op gezet uiteraard met nieuwe keerringen en pakkingen etc.
De vers geschilderde carterpan er op
En toen de "studs" er in gedraaid
Vers gereviseerde en geflowde kop lag al een heel tijdje te wachten
Spot de rvs uitlaatkleppen ;D
Kopje dr op ;D
Nou dan maar eens met het spruitstuk aan de slag
Gaatjes in de flens uiteraard weer te krap ;D
Flensie er aan gelast! En 1 van de runners wat mooier in het midden gezet :eusa_angel:
Even de frees er doorheen om de boel weer mooi te laten flowen/binnenkant af te werken.
Jaaaa en hij past nog ook ;D
Monster K24 er aan :evil:
Zo! volgens mij is het uploaden nu gelukt... hahaha met m'n telefoon naar het 850 forum uploaden, vandaar naar imgur en dan de wereld in ;D
check ook even de vorige pagina jongens ik heb met bloed zweet er tranen de foto's werkend gemaakt