Topics: 23
Ik ben er 2 weken tussenuit. De 264 staat nog steeds met een lekke uitlaat en ik ga kijken of ik de lambdasensor de komende weken kan omruilen in "the States". De bedrading en alles ligt goed. Tijdens mijn vakantie gaat mijn zwager werken aan de carrosorie en hoop ik dat ie het gat in de uitlaat ook dicht. Dan kan ik weer verder meten.
De komende weken dus even geen nieuws. Daarna des te meer want ik hoop terug te komen met een hoop onafgebouwde computers.
Hou ook
http://www.diyautotune.nl in de gaten.
Topics: 33
is nu nog niets te zien...
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
De komende 2 weken wel. Niels is bezig de boel inhoud te geven. Ik neem de goodies mee uit de USA. En dan ga ik er in juni mee aan de slag. Het ziet er dus naar uit dat je straks je spullen, advies en eventueel hand en spandiensten bij ons kan betrekken.
Weer ÃÂÃÂntje bij m'n favorieten :lol:
Dan kan je mij wat gaan leren over turbo's
Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je allemaal aan jouw turbo hebt gedaan/gaat doen. Ik heb ook nog grote plannen en sta in het begin van een grote zoektocht naar pk's.
De manieren om aan pk's te komen heb ik wel aardig in de gaten, nu de uitvoering nog... 8) Gaat allemaal wel lukken hoop ik...kan haast niet ander met dit Forum om op terug te kunnen vallen
Errug verslavend trouwens :twisted:
Topics: 74
Lukas Lagerweij schreef:Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je allemaal aan jouw turbo hebt gedaan/gaat doen. Ik heb ook nog grote plannen en sta in het begin van een grote zoektocht naar pk's.
De manieren om aan pk's te komen heb ik wel aardig in de gaten, nu de uitvoering nog... 8) Gaat allemaal wel lukken hoop ik...kan haast niet ander met dit Forum om op terug te kunnen vallen
Errug verslavend trouwens :twisted:
En prijzig. Zit je naast je studie soms toevallig in de drugshandel?
Hoe weet je dat ?
Amerika is trouwens gaaf ! Het zit er alweer bijna op... Een indruk op:
http://www.splashblog.com/usa2006
Topics: 135
Bozzma..het is misschien leuk die URL in je profiel op te nemen. Zo kunnen mensen altijs snel je website vinden.
verder, prachtig verhaal! Ik ben erg benieuwd of dit idd ook voor Turbo motoren goed te doen is straks. En alle begin is moeilijk en kost veel tijd. Maar ik weet zeker dat als je het een keer gedaan hebt je de volgende keer heel snel kunt. Misschien is het dan handig om (voor jezelf of voor anderen) meteen een instructie aan te maken m.b.v. foto's enz zodat het nog makkelijker wordt! Daar heb je dan wel een tweede auto voor nodig hierna.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ik ben wel van plan om met raad en daad klaar te staan.
Verder heb ik wellicht een gaatje gevonden om deelproducten voor LPi af te nemen. Goedkoop zal het niet zijn vrees ik. Ik ben nu nog in Amerika, maar volgende week ga ik er serieus mee aan de slag.