Topics: 16
Vast wel iemand die daar nog wat mooit van kan en gaat maken! Maar ik dacht dat je wilde plannen mee had turbo hier, turbo daar?
Er staat nog een mooie lichtbruine belg te koop is dat niks?
Topics: 39
frox schreef:Vast wel iemand die daar nog wat mooit van kan en gaat maken! Maar ik dacht dat je wilde plannen mee had turbo hier, turbo daar?
Er staat nog een mooie lichtbruine belg te koop is dat niks?
Nee hoor, ik heb geen wilde plannen. De lichtbruine Belg kost 4000 euro, dat is een beetje teveel van het goede.
Ik wil 750 euro voor mijn 242 hebben en dan is ie best compleet (lees: dan mist er eigenlijk alleen een front en motorkap + wat LPG spul). Bij interesse hoor ik het graag.
Na enkele geïnteresseerde die uiteindelijk afhaakte ben ik gisteren weer vol goede moed begonnen. Eerst de laatste onderdelen aan de voorkant verwijderd. Motorbalk gespoten, motorruim gespoten, andere draagarmen gehaald.
Morgen of overmorgen kan er een hoop gemonteerd worden.
Het wordt nu low budget gemaakt, dus alles wordt met het spuitbusje gespoten. We hebben gisteren in de kroeg een ontwerpje verzonnen voor de voorkant, hopelijk pakt ie mooi uit in de praktijk.
Topics: 16
Drk schreef:Na enkele geïnteresseerde die uiteindelijk afhaakte ben ik gisteren weer vol goede moed begonnen. Eerst de laatste onderdelen aan de voorkant verwijderd. Motorbalk gespoten, motorruim gespoten, andere draagarmen gehaald.
Morgen of overmorgen kan er een hoop gemonteerd worden.
Het wordt nu low budget gemaakt, dus alles wordt met het spuitbusje gespoten. We hebben gisteren in de kroeg een ontwerpje verzonnen voor de voorkant, hopelijk pakt ie mooi uit in de praktijk.
Goed nieuws! Ik was bang dat hij een goedkoop-belastingvrij-niets-meer-aan-doen-hok zou worden bij een andere eigenaar
Beste ideeen komen uit de kroeg? Ik ben benieuwd!
Hopelijk wel met 240 onderdelen en geen 850 bumpers ofzo zoals je wel eens op TB ziet. Die vind ik vaak minder geslaagd.
Maargoed dat is niet aan mij natuurlijk

mile:
Topics: 33
frox schreef:Goed nieuws! Ik was bang dat hij een goedkoop-belastingvrij-niets-meer-aan-doen-hok zou worden bij een andere eigenaar
Beste ideeen komen uit de kroeg? Ik ben benieuwd!
Hopelijk wel met 240 onderdelen en geen 850 bumpers ofzo zoals je wel eens op TB ziet. Die vind ik vaak minder geslaagd.
Maargoed dat is niet aan mij natuurlijk
mile:
Inderdaad, beste ideeen ontstaan in de kroeg. Ontwerpje was puur wat betreft de kleuren. Bumpers enzo blijft allemaal hetzelfde.
Uiteindelijke kleur (primer grijs):
![[Afbeelding: dsc01420n.jpg]](http://imageshack.us/a/img831/2739/dsc01420n.jpg)
Het ene schutbord paneel is al gespoten, andere moet er nog uit.
Topics: 22
goed bezig.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 125
Opluchting.. Drk blijft onder ons.
(Hmm.. als die zwarte turbo niet stond te wachten stond jou 242 al lang bij mij!!)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Topics: 24
Goed man dat je hem toch weer gaat opknappen!
Succes ermee en leuk dat ie gered wordt!!
Volvo 244 DL 1974
Topics: 5
Mooi dat je doorgaat, succes!
Mede door jouw verhaal toch maar eens een brandblusser in de auto gehangen.