26 February 2012, 23:37
Heeft ie vandaag gedaan.
Dirk, die link van Bart Willem -www.wheelcare.nl- , die bedoelde ik.
Drk - "Den Blauwe 2.0"
|
26 February 2012, 23:37
Heeft ie vandaag gedaan.
27 February 2012, 00:12
DopdeDouwer schreef:Waarmee heb je dat gepoetst?, werkt goed. Wel mooi dat de vorige eigenaar weinig voorbehandeld heeft. 't Glimt nog eronderMet thinner, normaal doe ik dat liever niet, want dat is zo maar straffe kost. Begonnen met die binnenkant, in het geval de lak zou reageren. Gelukkig was dat niet het geval. Zo ook heeft de eigenaar de boel gelukkig niet geschuurd voordat hij het erop heeft gezet. De geplamuurde of rotte stukken wil ik eigenlijk meteen eruit slijpen en opnieuw erin lassen.
27 February 2012, 00:17
Kijk maar uit met thinner, naar spul aan je handen!
Maar een plaatje van een wagen is het zeker ![]()
760 | Groen | Snel
27 February 2012, 00:26
Interieur ziet er trouwens ook heel chique uit, heb je daar ook een fotootje van?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
27 February 2012, 00:34
flip_21 schreef:Kijk maar uit met thinner, naar spul aan je handen!Onze Ruben ![]() @Patrick, nee heb ik zo niet. De voorstoelen hebben wat slijtageplekken op de zitvlakken en in de vloerbedekking zitten wat vlekker. Van de zomer er eens uitvissen.
27 February 2012, 00:37
Zooo Dirk, dikke bak kerel!
Lichtblauw is altijd goed op een 240, enne met vaak van auto wisselen is helemaal niks mis ![]()
27 February 2012, 09:51
pas nog bij wheelcare geweest, die man weet volgens mij echt goed waar ie mee bezig is, ook even over het lassen en draaien gehad en daar kon ie veel over uitleggen. maakt een goede indruk. enige is dat ie niet zo veel verschillende kleuren kan leveren maarja.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
27 February 2012, 20:00
Jw240 schreef:pas nog bij wheelcare geweest, die man weet volgens mij echt goed waar ie mee bezig is, ook even over het lassen en draaien gehad en daar kon ie veel over uitleggen. maakt een goede indruk. enige is dat ie niet zo veel verschillende kleuren kan leveren maarja.Klinkt goed JW. Gaan ze daar een keer naar toe. Eerst verhuizen, daarna dit soort dingen. Vandaag de rechterkant helemaal schoongemaakt. Alleen voor het achterwiel zit er in een naad een soort plamuur gesmeerd. Kijken of ik dat te verwijderen is. ![]() Dat ziet er ook al beter uit: ![]() Achterkant "gedebadged": ![]() En het interieur: ![]()
27 February 2012, 21:08
Dirk, blijft de onderzijde van de dorpels nu blauw of wordt terug zwart?
Ik zie dat je nog het oude dash hebt, ook wel leuk. En bijpassend blauw interieur ipv van zwart zoals bij mij. Als je de polarissen er op gooit gaan we nog echt broers worden :-)
27 February 2012, 21:30
Gewoon blauw. Helemaal het onderste randje wordt zwart. Post eens een foto van de jouwe!
Achterlichten net schoon gemaakt, die kunnen er dus ook in: ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|