Topics: 22
Ticcie schreef:Ok, dank voor de info!
Mocht iemand ooit z'n injectoren willen reinigen, dan kan dat dus wel via mij - ga ze alleen niet opsturen etc.
met de benzineprijs van het rijden naar zwanenburg kan ik zelf al een simpele ultrasoonreiniger kopen :oops:
bovendien heb ik de injectoren van mijn 240 ook al schoongemaakt
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 36
NOOOOOIT brandbare vloeistoffen in een ultrasoonreiniger stoppen!! :twisted:

hock: :twisted:
Ik gebruik dit voor mijn eigen ultrasoonreiniger:
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 135
goeie tip!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 74
Heh, das toch wel handig om te weten volgens mij.

Anders zijn je injectoren toch wel ?rg schoon..
zeker een goeie tip!! Gelukkig wel een brandverzekering thuis, maar of ie dit dekt....
Zo las ik een keer een artikel over een huis dat was afgefikt: 16 jarige zoon had z'n brommerketting in benzine proberen te koken.......
Topics: 135
ik kom de mijne een keer reinigen bij jou Ticcie! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 14
Wij hebben ook een gewone 'ultra-soon-reinigings-vloeistof' in de ultrasoonreiniger; brandbare/licht ontvlambare sappen zijn idd niet geschikt!
Topics: 55
Allemaal mensen met ultrasoonreinigers en nog verstand van het reinigen van injectoren ook !!
Bij wie kan ik 'ns terecht om mijn injectoren te laten reinigen ? Ergens in Noord- of Oost Nederland (Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Veluwe, Flevoland) of de kop van Noord-Holland zou het handigst zijn....
Is dat een klusje van "ik kom aanrijden, de injectoren worden er uitgedraaid, gereinigd en weer teruggezet, ik overhandig als dank een fijne fles of iets dergelijks en rijd weer tevreden huiswaarts" ?
Ik hoor graag en dank jullie bij voorbaat !
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Topics: 14
Ik woon wel redelijk in die buurt (grens drenthe - overijssel), maar heb de ultrasoonreiniger nog ergens in een doos zitten (verhuizing) en heb er nog nooit injectoren mee gereinigd; maar ik geloof dat je omschrijving de lading wel dekt en voor een goede fles doe ik een hoop :wink:
Topics: 5
Ik heb hier in Thailand wel al regelmatig ultrasoon reinigings toestellen gezien, ze worden door de locale "inktjet patroon hervullings winkels" gebruikt om printkoppen terug rein te krijgen...
Weet alleen niet hoe ze gaan reageren wanneer ik met men setje injectoren kom aanwandelen :lol: