Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Project "De Belg"
609 is dus wel een Volvokleur Smile Alleen niet van een 240 maar van een 850 Wink
Antwoord
aRjen.T schreef:;D Foto's vertekenen de kleur vast een beetje het is 609 redelijk knalrood ja ;D

Zal heul mooi gaan staan met de zwarte shadow lines enzo
ik ben eerst maar even gaan liggen toen ik de foto's kreeg van de spuiter ;D ;D ;D ;D ;D ;D

edit ze is van '81

Dus die metalic wijnrood was dus inderdaad de kleur, zonde om die door dat felle rood te vervangen, daarmee had je wel een zeldzame versie te pakken.
Maar OK het verleden was gisteren en de auto was meer roest dan kleur, dus nu snel afmonteren en blazen met die Turbo. ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
aRjen.T schreef:;D Foto's vertekenen de kleur vast een beetje het is 609 redelijk knalrood ja ;D

Zal heul mooi gaan staan met de zwarte shadow lines enzo
ik ben eerst maar even gaan liggen toen ik de foto's kreeg van de spuiter ;D ;D ;D ;D ;D ;D

edit ze is van '81

Dus die metalic wijnrood was dus inderdaad de kleur, zonde om die door dat felle rood te vervangen, daarmee had je wel een zeldzame versie te pakken.
Maar OK het verleden was gisteren en de auto was meer roest dan kleur, dus nu snel afmonteren en blazen met die Turbo. ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Mooi rood is niet lelijk!

Het is weer hip zo'n uni-lak in rood. Kijk maar naar de reclames van Volvo als het gaat om de V60 en de S60. Worden te pas en te onpas in brandweer rood gepromoot.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Mooi rood is niet lelijk!

Het is weer hip zo'n uni-lak in rood. Kijk maar naar de reclames van Volvo als het gaat om de V60 en de S60. Worden te pas en te onpas in brandweer rood gepromoot.
Antwoord
merci merci heren!

over de rood discussie kan ik 2 dingen vertellen de originele kleur was zilvergrijs, de wagen was al een keer (slecht) aangepakt.
Ennuhhhhh na lang overleg met mijn broertje is er uit gekomen dat we hem graag flashy opvallend rood wilde hebben
en het saaie bruin/rood kon ons gestolen worden ;D
Antwoord
merci merci heren!

over de rood discussie kan ik 2 dingen vertellen de originele kleur was zilvergrijs, de wagen was al een keer (slecht) aangepakt.
Ennuhhhhh na lang overleg met mijn broertje is er uit gekomen dat we hem graag flashy opvallend rood wilde hebben
Antwoord
aRjen.T schreef:merci merci heren!

Als hij helemaal van buiten en van binnen is gespoten en zolang de oude kleuren nergens meer terug zijn te zien, is het toch mooi! :-)
Antwoord
aRjen.T schreef:merci merci heren!

Als hij helemaal van buiten en van binnen is gespoten en zolang de oude kleuren nergens meer terug zijn te zien, is het toch mooi! :-)
Antwoord
TheSaint77 schreef:Als hij helemaal van buiten en van binnen is gespoten en zolang de oude kleuren nergens meer terug zijn te zien, is het toch mooi! :-)

jep dat is ie Big Grin

Goed nieuws vluchtgegevens zijn binnen
6 mei rond 1300 sta ik op schiphol Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Big Grin Project 164 T6 gewoon weer eens wat anders :) aRjen.T 67 49.186 19 May 2022, 06:12
Laatste bericht: aRjen.T
  Pontiac astre Turbo project Joey 3 3.000 21 November 2020, 01:33
Laatste bericht: Dopski
  Volvo Amazon B230FT Project ingmar 110 109.187 6 February 2017, 16:58
Laatste bericht: ingmar
  even voorstellen: Volvo 142 turbo Project jehannes 151 89.271 23 January 2017, 16:12
Laatste bericht: jehannes
  244 1980 3.0 24v project v58 29 24.250 7 November 2016, 21:45
Laatste bericht: v58
  Project Volvo 142R Barracuda_82 471 208.114 9 September 2016, 21:14
Laatste bericht: Estoque
  Ons groene project uit '76 rvanw 27 18.820 9 September 2015, 23:52
Laatste bericht: rvanw
  Volvo 245 Turbo project Gavin240 57 38.341 16 May 2015, 15:17
Laatste bericht: Gavin240
  Mijn Turbo Project Ticcie 450 298.535 25 March 2014, 00:08
Laatste bericht: 240turbo
  De TWEEDE volvo voor deze Belg! Rubicon 341 151.284 8 February 2014, 18:17
Laatste bericht: Rubicon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)