6 April 2015, 09:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 April 2015, 15:22 door 245GLE1981.)
oke zou ik zeker gaan checken,
maar sinds het begin van deze post heb ik kap, rotor, bougiekabels, bougies en bobine vervangen en sinds dien heeft hij altijd goed gelopen op LPG.
heb eigenlijk alleen de carb eraf gehad en de temp sensor verwisseld.
owja en het volgende:
[ATTACH=CONFIG]4374[/ATTACH]
dit is al een oudere foto,
het gaat om het de vaguumslang die richting het luchtfilterbak gaat met een deel van het pulsair systeem draan. het pulsair systeem werkt bij mij niet meer, en daarom is deze afgekoppeld (was al zo toen ik deze kocht).
wat ik heb gedaan is de nutteloze slangen ingekort en direct afgedopt bij het inlaatstuk en op de filterbak om zo wat nutteloze kabels weg te halen. uiteraard heb ik ook de 'oude' situatie hersteld toen het probleem zich ging voordoen, maar dit maakt geen verschil. ook hier kan het dus mijn inziens niet aan liggen.
even kijken of ik tussen de paasbezoeken door nog even tjd het om wat extra checks te doen..
bedankt voor het meedenken trouwens jongens, heel fijn!
maar sinds het begin van deze post heb ik kap, rotor, bougiekabels, bougies en bobine vervangen en sinds dien heeft hij altijd goed gelopen op LPG.
heb eigenlijk alleen de carb eraf gehad en de temp sensor verwisseld.
owja en het volgende:
[ATTACH=CONFIG]4374[/ATTACH]
dit is al een oudere foto,
het gaat om het de vaguumslang die richting het luchtfilterbak gaat met een deel van het pulsair systeem draan. het pulsair systeem werkt bij mij niet meer, en daarom is deze afgekoppeld (was al zo toen ik deze kocht).
wat ik heb gedaan is de nutteloze slangen ingekort en direct afgedopt bij het inlaatstuk en op de filterbak om zo wat nutteloze kabels weg te halen. uiteraard heb ik ook de 'oude' situatie hersteld toen het probleem zich ging voordoen, maar dit maakt geen verschil. ook hier kan het dus mijn inziens niet aan liggen.
even kijken of ik tussen de paasbezoeken door nog even tjd het om wat extra checks te doen..
bedankt voor het meedenken trouwens jongens, heel fijn!
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***