5 June 2009, 19:45
Die linker... dat is tenminste een ECHTE volvo !!!! ;D ;D
[img width=800 height=600]http://i44.tinypic.com/987qz7.jpg[/img]
Vragen & antwoorden
-hoor je vrij veel kracht te zetten om de stang van de wastegate er weer terug op te zetten?
Je hoor wel iets kracht te zetten, maar het zou niet al te stroef moeten gaan
-is een garret turbo origineel op de 244 T?
Ja die Garrett T3 is harstikke origineel op de 244T
-is dat spruitstuk lasbaar?
Het is te doen, maar zal dan binnen de kortste keren weer scheuren, en een 2dehands exemplaar kost niet al teveel.
-Er is een bout afgebroken door de vorige eigenaar van het uitlaat spruitstuk dus in de cilinder kop
deze is op 3 gangen in de kop afgebroken (dus eerste 3 gangen leeg en dan het stukje bout dat er nog in zit..... hoe kan ik die het beste verwijderen?
Uitboren, en een helicoil in de kop zetten lijkt mij het meest voor de hand liggen
En nog ff een Tip;
Doe onderaan de olie-retour ff een vers rubbertje van de dealert ! anders gegarandeerd lekkage .......
(dus einde van de olie-retour pijp die het blok in gaat).
[img width=800 height=600]http://i44.tinypic.com/987qz7.jpg[/img]
Vragen & antwoorden
-hoor je vrij veel kracht te zetten om de stang van de wastegate er weer terug op te zetten?
Je hoor wel iets kracht te zetten, maar het zou niet al te stroef moeten gaan
-is een garret turbo origineel op de 244 T?
Ja die Garrett T3 is harstikke origineel op de 244T
-is dat spruitstuk lasbaar?
Het is te doen, maar zal dan binnen de kortste keren weer scheuren, en een 2dehands exemplaar kost niet al teveel.
-Er is een bout afgebroken door de vorige eigenaar van het uitlaat spruitstuk dus in de cilinder kop
deze is op 3 gangen in de kop afgebroken (dus eerste 3 gangen leeg en dan het stukje bout dat er nog in zit..... hoe kan ik die het beste verwijderen?
Uitboren, en een helicoil in de kop zetten lijkt mij het meest voor de hand liggen
En nog ff een Tip;
Doe onderaan de olie-retour ff een vers rubbertje van de dealert ! anders gegarandeerd lekkage .......
(dus einde van de olie-retour pijp die het blok in gaat).