Topics: 30
240estate schreef:Zo dan.
Als je even zoekt onder "replacement parts" kom je hem wel tegen. die 150 dollar komt er bij, is statiegeld voor je oude
--------------------------------------------------------------------------------
#A126-1000 Steering Rack A1 Cardone $201.95 $150.00
Vehicle:
1990 ââ¬â 1993 Volvo 240
Fits Engine ââ¬â Chassis:
2.3L, 4 Cylinder, Gas, FI, VIN "8", B230F ââ¬â 240, Base
Description:
A1 CARDONE STEERING RACK, REMANUFACTURED -- The Highest Quality, Reliable, Direct Replacement Parts Available, Remanufactured To OE Specs Or Better, Core Charge Is Refunded When We Receive Your Rebuildable Old Steering Rack
Fit Note:
Power Steering, CAM Gear
Live Help Free Shipping On Orders Over $50.00
Zou het kunnen dat dit een
onbekrachtigd stuurhuis is?
Power steering is toch stuurbekrachtiging?
Wat is eigenlijk CAM gear?
Verder staat er van 1990 tot 1993, past dat dan ook op een 1989-er?
Is er toen wat veranderd?
Nu vind ik dit "Steering Rack Remanufactured" weer op hun site:
http://replacement.autopartswarehouse.co...k&dp=false
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
En weer een offerte binnen!
Reactie op aanvraagnummer 39161
Merk : VOLVO
Model : 2-SERIE
Bijzonderheid :
Onderdeel : STUURHUIS BEKR
Onze prijs : â⬠535,50
Totaal prijs : â⬠535,50 (Marge [geen BTW] ex. verzend kosten)
[color=red]Wat zit er veel verschil in offertes !
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 74
Heb je ook al bij sloperijen gekeken? Zo'n nieuw (of gereviseerd stuurhuis) is wel heel erg mooi, maar jammer genoeg ook belachelijk duur. probleem is dan natuurlijk dat je niet helemaal zekerheid hebt, maar je kunt ook gewoon goeie 2e handse stuurhuizen kopen.
lj_dekker schreef:Heb je ook al bij sloperijen gekeken? Zo'n nieuw (of gereviseerd stuurhuis) is wel heel erg mooi, maar jammer genoeg ook belachelijk duur. probleem is dan natuurlijk dat je niet helemaal zekerheid hebt, maar je kunt ook gewoon goeie 2e handse stuurhuizen kopen.
Heb een aanbieding voor een 2e hands incl. montage voor 225 euro.
Komt van een 240 met achterschade (iets van 250.000 gereden)
Ga dat maar laten doen denk ik.
Vandaag nog een offerte voor een gereviseerd, 360 euro incl BTW ex montage.
deusjevo schreef:lj_dekker schreef:Heb je ook al bij sloperijen gekeken? Zo'n nieuw (of gereviseerd stuurhuis) is wel heel erg mooi, maar jammer genoeg ook belachelijk duur. probleem is dan natuurlijk dat je niet helemaal zekerheid hebt, maar je kunt ook gewoon goeie 2e handse stuurhuizen kopen.
Ik heb nooit geweten dat die stuurhuizen zo duur zijn. Mooi beroerd. En dat is dan nog eens ex montage. Hoeveel werk zou het zijn? Kun je er trouwens gewoon van onderen bij voor het vervangen? Of moet je de voortrein ook gedeeltelijk losslopen?
lj_dekker schreef:deusjevo schreef:lj_dekker schreef:Heb je ook al bij sloperijen gekeken? Zo'n nieuw (of gereviseerd stuurhuis) is wel heel erg mooi, maar jammer genoeg ook belachelijk duur. probleem is dan natuurlijk dat je niet helemaal zekerheid hebt, maar je kunt ook gewoon goeie 2e handse stuurhuizen kopen.
Ik heb nooit geweten dat die stuurhuizen zo duur zijn. Mooi beroerd. En dat is dan nog eens ex montage. Hoeveel werk zou het zijn? Kun je er trouwens gewoon van onderen bij voor het vervangen? Of moet je de voortrein ook gedeeltelijk losslopen?
Schijnt een uurtje of 2 werk te zijn.
Moet zelf de afspraak nog maken, 't is een beetje druk in de garage die het gaat doen..
Volgens mij is het redelijk eenvoudig alleen heb je eigenlijk wel een brug nodig.
Verder opnieuw uitlijnen waarschijnlijk, stuurkogels gaan los?
En uitlijnen idd, want er komt een ander stuurhuis op. Valt me nog mee met de hoeveelheid werk. Ik had verwacht dat het meer werk zou zijn, maar je hoeft dus waarschijnlijk verder geen gekkigheid los te slopen.
lj_dekker schreef:En uitlijnen idd, want er komt een ander stuurhuis op. Valt me nog mee met de hoeveelheid werk. Ik had verwacht dat het meer werk zou zijn, maar je hoeft dus waarschijnlijk verder geen gekkigheid los te slopen.
Ik ga het allemaal volgen als de auto naar de garage gaat.
Kan er op wachten.
Daarna heb ik wat meer info denk ik!