22 August 2012, 16:04
MR skindeep schreef:wat voor kleur wort hij MR.borrie???
ik hoop die mooie orange!!!
zuk6 allebij.
Helaas, "gewoon" weer groen
Drk - "Den Blauwe 2.0"
|
22 August 2012, 16:04
MR skindeep schreef:wat voor kleur wort hij MR.borrie??? Helaas, "gewoon" weer groen
22 August 2012, 18:46
Drk schreef:Vorige week heeft Joris (Brickstyler) me super geholpen door zijn schade 242 te brengen. Ge vergeet iemand.
22 August 2012, 21:24
DennisvdB schreef:Ge vergeet iemand. Gij hebt ook flink geduwd jongen :-) Lang geleden dat dat ding nog daglicht heeft gezien.
22 August 2012, 22:54
Brickstyler schreef:Gij hebt ook flink geduwd jongen :-)Oui oui, merci mon ami Dennis. Tu est supergosse. ![]()
23 August 2012, 00:05
Brickstyler schreef:Gij hebt ook flink geduwd jongen :-) En met de stofzuiger in de weer, terwijl hij een beetje z'n gereedschap aan het kuisen was lol. (K)
23 August 2012, 06:33
DennisvdB schreef:En met de stofzuiger in de weer, terwijl hij een beetje z'n gereedschap aan het kuisen was lol.Love.
24 August 2012, 08:38
Gisteren de auto opgehaald bij de straler. Wat een zooi zeg. Alles onder het zand. Dat wordt goed poetsen, voordat hij naar de spuiter gaat.
![]() Daarna meteen de primer erop gezet. Spulletje is waterdun en druipt zodoende als een malle, maar dat had spuiter al verteld. Blijkbaar is het goed te schuren en een goede ondergrond voor de volgende primer. ![]() Dadelijk plaatwerk bekijken...
24 August 2012, 09:31
..oppassen als je voor het eerst de ventilatie aan zet..! is daar ook zand in gekomen..?
24 August 2012, 09:34
Jambon schreef:..oppassen als je voor het eerst de ventilatie aan zet..! is daar ook zand in gekomen..?het zand kom je de komende 5 jaar overal en nergens tegen in de auto is mijn ervaring. dat spul kruipt overal doorheen. Dus goed stofzuigen en blijven schoonmaken. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|