1 September 2009, 22:30
Ik heb geen problemen met remmen, inlaatspruitstuk kan ik nog eens opnieuw nalopen op valse lucht, met remreiniger.
@funsdaf: Ik heb een 242 uit 1977, daar kan niet standaard een lambdasonde in.
Met mijn studentenbudget houd ik het graag zo goedkoop mogelijk. Hoe ver kom ik met een simpele sensor (70 euro, klopt dat?) die ik met een multimeter uitlees?
Er is ooit een evenement geweest waarbij meerdere leden zo'n sensor lieten plaatsen begrijp ik uit deze oude post
Zou er nog animo zijn om nog eens met een paar leden dit over te doen?
@funsdaf: Ik heb een 242 uit 1977, daar kan niet standaard een lambdasonde in.
Bozzma schreef:Dan zou je eigenlijk de voorpijp van de auto af moeten halen, er meteen een ring in moeten lassen zodat er een lambda-sensor in kan. Dan ben je voortaan in een ritje van 5 minuten klaar..... Bovendien zou je dan een standaard sensor kunnen monteren met een voltmetertje.. Komt de spanning boven de 0,5 volt of blijft ie onder de 0,4 volt dan weet je dat het weer tijd is om er eens naar om te gaan kijken..
Met mijn studentenbudget houd ik het graag zo goedkoop mogelijk. Hoe ver kom ik met een simpele sensor (70 euro, klopt dat?) die ik met een multimeter uitlees?
Er is ooit een evenement geweest waarbij meerdere leden zo'n sensor lieten plaatsen begrijp ik uit deze oude post
Postma 245 GL schreef:Het lijkt mij wel wat, zoiets, gewoon een dag organiseren waarin we aan de lopende band die dingen monteren en afstellen. Op zo'n manier kunnen we ook wat kwantum korting bedingen.
Zou er nog animo zijn om nog eens met een paar leden dit over te doen?