10 January 2006, 00:35
Bedankt voor de reacties.
Ik ga woensdag of donderdag weer sleutelen en dan laat ik je weten. maar even een paar dingen:
Je kan niet bij de bovenste moeren. Ik heb op het forum een tip gehad van iemand om het geheel te kantelen, dan krijg je net een paar cm extra, maar als je niet voorzichtig bent beschadig je het schutbord. Een vriend van mij heeft een grotere werkplaats, als ik de 240 aan de praat heb, zal ik daar de motor eruit halen en de drukgroep vervangen.
Ik heb trouwens begrepen dat de druk op de brandstofrail word geregeld door de vacuumregulator aan het eind van die rail. Als die niet werkt zou die te veel brandstof weer retour laten gaan. Je hebt dan wel genoeg opbrengst maar te weinig druk. Ik ga morgen proberen de retourslangdicht te knijpen en te kijken of dat iets oplevert.
Groeten.
Joop
Ik ga woensdag of donderdag weer sleutelen en dan laat ik je weten. maar even een paar dingen:
Citaat:Injectoren bekijkenTot nu toe huiverig ervoor omdat die kwetsbaar (en duur) zijn. Ik verdenk ze overigens niet want, het zou toch raar zijn dat ze het allemaal niet doen?
Citaat:CIS klep,De LH2.4 heeft geen CIS-klep.
Citaat:De versnellingsbak,Op een 240 / M47 gaat dat echt niet. Staat ook in het boek (helemaal achteraan - als je al halverwege bent ;-)).
De versnellingsbak kan volgensmij wel onder de auto uit als hij er onderuit moet.
Dus zonder demontage v.d. motor, de garage doet het zo ook niet toch.
Je kan niet bij de bovenste moeren. Ik heb op het forum een tip gehad van iemand om het geheel te kantelen, dan krijg je net een paar cm extra, maar als je niet voorzichtig bent beschadig je het schutbord. Een vriend van mij heeft een grotere werkplaats, als ik de 240 aan de praat heb, zal ik daar de motor eruit halen en de drukgroep vervangen.
Ik heb trouwens begrepen dat de druk op de brandstofrail word geregeld door de vacuumregulator aan het eind van die rail. Als die niet werkt zou die te veel brandstof weer retour laten gaan. Je hebt dan wel genoeg opbrengst maar te weinig druk. Ik ga morgen proberen de retourslangdicht te knijpen en te kijken of dat iets oplevert.
Groeten.
Joop
240 Polar '92 - 350K+
V50 2009
Porsche 911 3.2 '89 - 250K+
V50 2009
Porsche 911 3.2 '89 - 250K+