5 August 2010, 19:53
[img width=800 height=600]http://i869.photobucket.com/albums/ab256/zuurstar/P1000973.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i869.photobucket.com/albums/ab256/zuurstar/P1000974.jpg[/img]
Zo dan toch nog een paar foto's.
En heb inderdaad ook een klopsensor gevonden die niet helemaal in orde was, half afgescheurd.
Heb zonder gereden en heeft dan echt helemaal geen vermogen meer, leek wel een 2cv
Bij VOMD een andere klopsensor gescoord en ook gelijk een nieuwe originele Bosch verdeelkap met rotor geplaatst en je gelooft het of niet maar die Bosch kap scheelt echt, loopt veel mooier, zat een bijna nieuwe Beru kap op was dus niet versleten.
De ontsteking met de lamp vroeger en later geprobeert maar zoals hij stond 10graden verlaat loopt hij het best.
Af en toe een pingel maar niet echt storend, komt door de K nokkenas, grotere klepoverlap.
Heb ook de vacuüm vervroegings unit losgekoppeld, loopt veel mooier zonder, al snap ik niet waarom ???
Weet iemand of er verschillen in klopsensoren zijn, het nummer wat er op stond was niet meer en heb er nu ÃÃn op zitten van een B230 injectieblok.
Op super+ loopt hij vrijwel hetzelfde als op euro 95.
Goed tip de klopsensor.
Wist alleen niet dat een carburateur blok die dingen ook kon hebben.
Zijn er nog meer sensoren op carburateur blokken?
[img width=800 height=600]http://i869.photobucket.com/albums/ab256/zuurstar/P1000974.jpg[/img]
Zo dan toch nog een paar foto's.
En heb inderdaad ook een klopsensor gevonden die niet helemaal in orde was, half afgescheurd.
Heb zonder gereden en heeft dan echt helemaal geen vermogen meer, leek wel een 2cv

Bij VOMD een andere klopsensor gescoord en ook gelijk een nieuwe originele Bosch verdeelkap met rotor geplaatst en je gelooft het of niet maar die Bosch kap scheelt echt, loopt veel mooier, zat een bijna nieuwe Beru kap op was dus niet versleten.
De ontsteking met de lamp vroeger en later geprobeert maar zoals hij stond 10graden verlaat loopt hij het best.
Af en toe een pingel maar niet echt storend, komt door de K nokkenas, grotere klepoverlap.
Heb ook de vacuüm vervroegings unit losgekoppeld, loopt veel mooier zonder, al snap ik niet waarom ???
Weet iemand of er verschillen in klopsensoren zijn, het nummer wat er op stond was niet meer en heb er nu ÃÃn op zitten van een B230 injectieblok.
Op super+ loopt hij vrijwel hetzelfde als op euro 95.
Goed tip de klopsensor.
Wist alleen niet dat een carburateur blok die dingen ook kon hebben.
Zijn er nog meer sensoren op carburateur blokken?
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard