3 August 2010, 15:34
Bij dit soort klachten kontroleer ik altijd ÃÃrst de bougiekabels !!!
Daar hebben ze bij een vorige auto (nou ja ;-)) smart for2 bij de garage een hele dag naar gezocht en niets gevonden (gelukkig garantie)
"Ja meneer, we krijgen gÃÃn foutmelding en we kunnen niets vinden! We hebben contact opgenomen met Smart Nederland en het probleem vóórgelegd, we bellen u als we iets weten"
Is inmiddels 4 jaar geleden, en ja ze moeten nog steeds terugbellen!!
Wissel eens een kabel en kijk of de kleur dan mÃÃ wisselt, dan weet je genoeg!
Daar hebben ze bij een vorige auto (nou ja ;-)) smart for2 bij de garage een hele dag naar gezocht en niets gevonden (gelukkig garantie)
"Ja meneer, we krijgen gÃÃn foutmelding en we kunnen niets vinden! We hebben contact opgenomen met Smart Nederland en het probleem vóórgelegd, we bellen u als we iets weten"
Is inmiddels 4 jaar geleden, en ja ze moeten nog steeds terugbellen!!
Wissel eens een kabel en kijk of de kleur dan mÃÃ wisselt, dan weet je genoeg!
Keep them old tanks rollin'