1 August 2010, 09:31
Bingo!
Wat een bende hà die vacuum slangen!
En achter je olie potje van de stuurbekrachtiging zit ook een ding, wist zelf niet wat het was maar kwam er achter dat het de vacuum vervroeging voor de ontsteking regeld, haal het stekertje er maar vanaf en je motor gaat gelijk hoger lopen.
Heb die regelunit dus vervangen voor een andere en hij blijft hetzelfde lopen.
Zal vandaag of morgen ook een foto maken met de nieuwe weber er op.
Morgen ook nog even de tank afvullen met 98 benzine en de distributie een keer nastellen, en wie weet helpt het.
Antwoordt komt spoedig.
Wat een bende hà die vacuum slangen!
En achter je olie potje van de stuurbekrachtiging zit ook een ding, wist zelf niet wat het was maar kwam er achter dat het de vacuum vervroeging voor de ontsteking regeld, haal het stekertje er maar vanaf en je motor gaat gelijk hoger lopen.
Heb die regelunit dus vervangen voor een andere en hij blijft hetzelfde lopen.
Zal vandaag of morgen ook een foto maken met de nieuwe weber er op.
Morgen ook nog even de tank afvullen met 98 benzine en de distributie een keer nastellen, en wie weet helpt het.
Antwoordt komt spoedig.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard