6 January 2006, 15:22
Hallo Jan-Willem,
ff op vakantie geweest dus nu pas een reactie;
Heb het volgens de werkplaatshandboek gedaan, op de relais - naast de boordcomputer - onder het handschoenen kastje, twee polen kortgesloten. Ik hoor dan meteen een pomp (is dit wel de juiste?) draaien, maar geen retour-brandstof.
Had overigens verwacht dat er tenminste, IETS, uit zou komen.
efin, de 2de hands brandstof is aangekomen - ziet er overigens bagger uit - dus ik huiver nu al - wordt vervolgd.
Joop
ff op vakantie geweest dus nu pas een reactie;
Jan-Willem schreef:Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt !!!
Je hebt namelijk nog een zogeheten benzine relais in je auto.
240 weet ik niet precies waar maar ergens bij de bestuurder aan 't schutbord.
Als je K-jet hebt is hij groen of zilver (alu) met nummer 1235337
Dit relais schakeld de pomp.
Heb je geen vonk of startpuls dan gaat de pomp niet lopen.
bij de 240 zitten er ergens under the hood stekkers die je door moet verbinden ofzo.
Dan gaat de pomp pas lopen.... (dacht ik)
Ik zou de pomp qua electrisch even losgooien van de auto en zelf even een externe spanning aanbieden. 12VDC
Maar dit omdat ik vonkentrekker ben !!!
Heb je ook een INTANK pompje.....
Weet zeker dat de pomp gedraaid heeft.
Heb het volgens de werkplaatshandboek gedaan, op de relais - naast de boordcomputer - onder het handschoenen kastje, twee polen kortgesloten. Ik hoor dan meteen een pomp (is dit wel de juiste?) draaien, maar geen retour-brandstof.
Had overigens verwacht dat er tenminste, IETS, uit zou komen.
efin, de 2de hands brandstof is aangekomen - ziet er overigens bagger uit - dus ik huiver nu al - wordt vervolgd.
Joop
240 Polar '92 - 350K+
V50 2009
Porsche 911 3.2 '89 - 250K+
V50 2009
Porsche 911 3.2 '89 - 250K+