29 June 2010, 19:16
pwaes schreef:Rob schreef:Citaat:Ik wil je dat wel eens zien doen met een bankschroef en 'wat zelf gemaakt gereedschap'
Deze meneer laat zien hoe hij het met de bankschroef doet.
Weliswaar voor de voorste draagarmbussen, maar toch.
How to replace front wishbone bushes
.
Ik zie het... Ik heb het zelf geprobeerd met een redelijke lompe bankschroef, maar kreeg het niet voor elkaar. Als je later ook leest dat er met de pers de nodige krachten op los gelaten moesten worden voordat hij losging, zegt dat denk ik genoeg!
Ik wil de TS er gewoon op wijzen dat je ze niet altijd met een bankschroef eruit krijgt. Heb je zometeen al je spullen klaarliggen, krijg je de oude 'rommel' er niet uit :-\
Manier van Funs is ook prima, gaatje erin en met de ijzerzaag voorzichtig de stalen buitenkant van de bus doorzagen.
Wat vinden jullie hier van!
Na het lezen van dit draadje en kijkende naar mijn doos vol rubbers ben ik toch even gaan kijken voor een persje en zie hier het resultaat. Voor het mooie weer hoef ik momenteel niet naar het buitenland dus is het vakantiegeld omgedoopt tot Volvo budget (nu mijn vrouw nog even uitleggen ;D) al lukt het denk ik zo ook wel daar je voor 214,20 euro klaar bent.
245DL 1980 USA