24 May 2010, 06:03
Is dat wanneer je start op benz. of gas ?
Welke cil. is het ?
Controleren door de motor te starten , 5 tot 10 sec. stationair te laten draaien (op 3 cilinders), en dan uitzetten.Voel dan even aan het uitl.spruitstuk welke cilinder koud blijft.
De benzinedrukregelaar kan een oorzaak zijn .Membraan hiervan kan een scheurtje hebben waardoor cil.1 verzuipt.Het lekslangetje van de regelaar komt op het inl.spr.stuk uit wat dan naar cil. 1 loopt.
Welke cil. is het ?
Controleren door de motor te starten , 5 tot 10 sec. stationair te laten draaien (op 3 cilinders), en dan uitzetten.Voel dan even aan het uitl.spruitstuk welke cilinder koud blijft.
De benzinedrukregelaar kan een oorzaak zijn .Membraan hiervan kan een scheurtje hebben waardoor cil.1 verzuipt.Het lekslangetje van de regelaar komt op het inl.spr.stuk uit wat dan naar cil. 1 loopt.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.