1 December 2009, 14:18
Beide lampjes kapot
dat zou 'n bak zijn, dat ga ik zeker nog als eerste controleren.. Maar dan zou de verklikker dat toch moeten aangeven.. Alle stekker van het gehele circuit had ik gisteren al nagekeken en de pinnen waarnodig opgeschuurt. Heb niets vreemds kunnen ontdekken.
Als ik het verhaal van marc goed begrijp dan schakeld het grootlichtrelay dus ook het dimlicht via pin 56b.
Dus goed mogelijk dat die de geest heeft gegeven.. Ga straks maar eens e.a. doormeten en morgen dan maar eens bij de sloop langs om te kijken of ik een nieuwe verklikkerrelay en grootlichtrelay kan vinden. Anders maar een nieuwe bestellen..
Bedankt voor de reactie zover..
dat zou 'n bak zijn, dat ga ik zeker nog als eerste controleren.. Maar dan zou de verklikker dat toch moeten aangeven.. Alle stekker van het gehele circuit had ik gisteren al nagekeken en de pinnen waarnodig opgeschuurt. Heb niets vreemds kunnen ontdekken.Als ik het verhaal van marc goed begrijp dan schakeld het grootlichtrelay dus ook het dimlicht via pin 56b.
Dus goed mogelijk dat die de geest heeft gegeven.. Ga straks maar eens e.a. doormeten en morgen dan maar eens bij de sloop langs om te kijken of ik een nieuwe verklikkerrelay en grootlichtrelay kan vinden. Anders maar een nieuwe bestellen..
Bedankt voor de reactie zover..