14 November 2009, 09:28
De beruchte rubber ringetjes welke om de injectoren zitten kunnen ook slecht zijn.
Tijdens stationair even de injectoren ÃÂÃÂn voor ÃÂÃÂn met remmenreiniger bespuiten.
Wanneer het toerental dan veranderd zijn het de rubbers.
Hier drie rubbers zichtbaar boven de tie-rap.
![[Afbeelding: DSC00088.jpg]](http://i157.photobucket.com/albums/t57/MrRP/DSC00088.jpg)
Een hulpluchtschuif (of omlooplucht)die niet werkt en dicht blijft, geeft alleen een slecht koudstartgedrag.
Een hulpl.sch. die open blijft staan geeft alleen een verhoogd stationair toerental.
Een defecte hulpl.sch. geeft dus nooit een schommelende /stotterende motor.(behalve met koudstarten)
De slang vanaf je rembekrachtiger naar het inl.spr.stuk kan ook gescheurd zijn.
Tijdens stationair even de injectoren ÃÂÃÂn voor ÃÂÃÂn met remmenreiniger bespuiten.
Wanneer het toerental dan veranderd zijn het de rubbers.
Hier drie rubbers zichtbaar boven de tie-rap.
![[Afbeelding: DSC00088.jpg]](http://i157.photobucket.com/albums/t57/MrRP/DSC00088.jpg)
Een hulpluchtschuif (of omlooplucht)die niet werkt en dicht blijft, geeft alleen een slecht koudstartgedrag.
Een hulpl.sch. die open blijft staan geeft alleen een verhoogd stationair toerental.
Een defecte hulpl.sch. geeft dus nooit een schommelende /stotterende motor.(behalve met koudstarten)
De slang vanaf je rembekrachtiger naar het inl.spr.stuk kan ook gescheurd zijn.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.