10 September 2009, 16:56
Plannen.... Wel....
In eerste instantie was het idee ' een beetje driften '....wel met behoud van APK voor zover mogelijk ;-)
Maar uiteindelijk gewenst is 300+ pk
Instelbare schokbrekers/instelbare rijhoogte (heeft hij inmiddels)
Gekeurde rolkooi.
Overspuiten volledig, mat-zwart
Bigbrake set
Verder technisch 100% natuurlijk.
En van de meeste zaken weet ik weinig tot niets. Ik werk er met nog een paar jongens aan.
Heb zelf geen auto-technische achtergrond oid.
Maar leer dagelijks bij. Hele ECU deel zelf aangesloten en dat was redelijk gedaan naar ik heb
begrepen ;-) Hij loopt in ieder geval (met hulp bozzma, heb 'm inmiddels al wel 500 vragen gesteld ;D)
even. Het programmeerbare ECU deel is nog 't meest 'eng'......als je dat nog nooit hebt gedaan tenminste.
Waar moet je op letten. Wat kan er allemaal wel niet fout gaan. Is alles wel goed aangesloten
en verzin het allemaal maar.
In eerste instantie was het idee ' een beetje driften '....wel met behoud van APK voor zover mogelijk ;-)
Maar uiteindelijk gewenst is 300+ pk
Instelbare schokbrekers/instelbare rijhoogte (heeft hij inmiddels)
Gekeurde rolkooi.
Overspuiten volledig, mat-zwart
Bigbrake set
Verder technisch 100% natuurlijk.
En van de meeste zaken weet ik weinig tot niets. Ik werk er met nog een paar jongens aan.
Heb zelf geen auto-technische achtergrond oid.
Maar leer dagelijks bij. Hele ECU deel zelf aangesloten en dat was redelijk gedaan naar ik heb
begrepen ;-) Hij loopt in ieder geval (met hulp bozzma, heb 'm inmiddels al wel 500 vragen gesteld ;D)
even. Het programmeerbare ECU deel is nog 't meest 'eng'......als je dat nog nooit hebt gedaan tenminste.
Waar moet je op letten. Wat kan er allemaal wel niet fout gaan. Is alles wel goed aangesloten
en verzin het allemaal maar.