1 September 2009, 22:12
nieuw topic is dit korte lijstje niet waard (
)
-master koppelingscylinder van 260 of 7/900.
-slave cylinder (op de bak) die bij de M90/M46 past (zijn alleen anders bij V6 voorzover ik heb gezien)
-slang/buis van mijn 940 past zo in mn 240 met een paar subtiele bijbuigingen. 740 leiding is niet veel anders. schroefdraad is M12x1.
-pedaal heb ik van een 260.
natuurlijk moet de bak wel de koppelingsvork hebben voor de slave cylinder, samen met het draaipunt op de juiste plek.
)-master koppelingscylinder van 260 of 7/900.
-slave cylinder (op de bak) die bij de M90/M46 past (zijn alleen anders bij V6 voorzover ik heb gezien)
-slang/buis van mijn 940 past zo in mn 240 met een paar subtiele bijbuigingen. 740 leiding is niet veel anders. schroefdraad is M12x1.
-pedaal heb ik van een 260.
natuurlijk moet de bak wel de koppelingsvork hebben voor de slave cylinder, samen met het draaipunt op de juiste plek.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

