1 September 2009, 21:10
Jw240 schreef:normaal moet de hydraulische koppeling er in een 240 zo uitzien:
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2_itemId=4208
(alleen heb ik dan de cylinder van een 260, niet van een 7/900)
Het pedaan moet wel van een 240 komen met hydraulische koppeling (of een aangepast gewoon zijn), alleen het omhoog verplaatsen van het normale pedaal is niet genoeg.
ohja, mijn m90 zit er nu ook onder:
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2_itemId=2912
ik ontdekte (tot mijn verbazing) dat ik geen hydraulische koppeling maar gewoon een kabelbediende had in mijn 1984'er 245 turbo. En ik neem aan dat dat standaard is. Vaag want ik had er wel een in mn amazon dus ik verwachtte dat ook in een jongere 240.
Aangezien ik een M46 wil behouden (of eventueel een M47 of wie weet een M90, maar daar is nog geen ei over gelegd) heb ik wel belangstelling naar een wat uitgebreider topic over het ombouwen naar hydraulisch en wat daar voor nodig is. Wie voelt zich geroepen? Nieuw topic aub!!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"


![[Afbeelding: mainphpg2viewcoreq.jpg]](http://img168.imageshack.us/img168/8202/mainphpg2viewcoreq.jpg)