1 September 2009, 17:30
normaal moet de hydraulische koppeling er in een 240 zo uitzien:
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2_itemId=4208
(alleen heb ik dan de cylinder van een 260, niet van een 7/900)
Het pedaan moet wel van een 240 komen met hydraulische koppeling (of een aangepast gewoon zijn), alleen het omhoog verplaatsen van het normale pedaal is niet genoeg.
ohja, mijn m90 zit er nu ook onder:
![[Afbeelding: mainphpg2viewcoreq.jpg]](http://img168.imageshack.us/img168/8202/mainphpg2viewcoreq.jpg)
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2_itemId=2912
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2_itemId=4208
(alleen heb ik dan de cylinder van een 260, niet van een 7/900)
Het pedaan moet wel van een 240 komen met hydraulische koppeling (of een aangepast gewoon zijn), alleen het omhoog verplaatsen van het normale pedaal is niet genoeg.
ohja, mijn m90 zit er nu ook onder:
![[Afbeelding: mainphpg2viewcoreq.jpg]](http://img168.imageshack.us/img168/8202/mainphpg2viewcoreq.jpg)
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2_itemId=2912
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

