21 July 2009, 00:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 September 2017, 23:19 door aRjen.T.)
Vanavond nog maar weer even aan de slag gegaan... wat moet je anders met je leven ;D
Dit keer geen laswerk maar het inlaat spruitstuk terug gezet,
en onze nieuwe beun-aanwinst getest ;D
Motorisch zou het nu allemaal in orde moeten zijn,
het inlaat spruitstuk is schoon en de injectoren zijn schoon natuurlijk alles voorzien van nieuwe pakkingen etc.
Volgende is een compressie test
als dat in orde is laten we het hierbij,
is het niet in orde dan lepelen we het hart er uit ;D
Kan iemand mij alvast de juiste waarden voor de test geven?
![[Afbeelding: 8ychgp.jpg]](http://i26.tinypic.com/8ychgp.jpg)
Het spruitstuk van binnen en buiten schoon incl gasklephuis etc,
wel even die rare "tuinslangen" nog vervangen ;D
![[Afbeelding: 2mfezid.jpg]](http://i32.tinypic.com/2mfezid.jpg)
En de nieuwe aanwinst om het beunen iets prettiger te maken,
binnen een half uur van 20 tot 6 graden ;D
Dit keer geen laswerk maar het inlaat spruitstuk terug gezet,
en onze nieuwe beun-aanwinst getest ;D
Motorisch zou het nu allemaal in orde moeten zijn,
het inlaat spruitstuk is schoon en de injectoren zijn schoon natuurlijk alles voorzien van nieuwe pakkingen etc.
Volgende is een compressie test

is het niet in orde dan lepelen we het hart er uit ;D
Kan iemand mij alvast de juiste waarden voor de test geven?
![[Afbeelding: 8ychgp.jpg]](http://i26.tinypic.com/8ychgp.jpg)
Het spruitstuk van binnen en buiten schoon incl gasklephuis etc,
wel even die rare "tuinslangen" nog vervangen ;D
![[Afbeelding: 2mfezid.jpg]](http://i32.tinypic.com/2mfezid.jpg)
En de nieuwe aanwinst om het beunen iets prettiger te maken,
binnen een half uur van 20 tot 6 graden ;D