5 July 2009, 22:15
skidje schreef:JW, Met jou laskunst zou ik de as zelf inkorten. Indien nodig nadien balanceren maar eerst eens inkorten in het midden en een bus erin persen. In principe hoef je op die manier met een beetje aandacht voor het laswerk niets aan de balans te veranderen.ja, lijkt me ook dat het het voor een thuis lasser (zoals ik) wel mogelijk is om het stevig aan elkaar te krijgen, maar als er iets mee mis gaat dan zijn de gevolgen wel flink. als ik niemand vind die het kan dan ga ik zelf aan de gang

abbabak schreef:Wat heb je dan nodig JW ? Ik heb de moderne in Nijswiller laten inkorten, met wat geduld doen ze dat wel voor je...als je nog regelmatig in Eys bent 8)
interessant, maar ik heb de as liefst zo snel mogenlijk aangepast, het heeft erg lang geduurd voordat ik alles had opgemeten, wil het liefste deze zomer weer rijden hehe. als ik het zelf ga proberen kom ik nog wel vragen hoe het in Nijswiller gedaan is. ik ga eerst eens wat bedrijven bellen...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni