25 June 2009, 20:32
Afgelopen maandag ging de 245 Turbo na 2 jaar stalling weer eens naar de APK. Motor draaide heerlijk.
De schade viel nog wel mee: klein beetje laswerk, remblokken, fusee, maar de CO was 10 en dat is veel te veel. De garage zei dat er geen reactie was op het draaien van de CO-schroef.
Heb wat zitten zoeken en kan ik 2 dingen bedenken:
- ze hebben misschien met een schroevendraaier proberen te draaien (ze zeiden dat de schroef misschien lam was, is niet zo, ik heb het pijpje er vanavond afgehaald en het boutje draaide goed voelbaar met inbus 3mm).
- moet er geen afsluitdopje op het pijpje?
Wie heeft er een tip?
Vast bedankt,
Arthur
De schade viel nog wel mee: klein beetje laswerk, remblokken, fusee, maar de CO was 10 en dat is veel te veel. De garage zei dat er geen reactie was op het draaien van de CO-schroef.
Heb wat zitten zoeken en kan ik 2 dingen bedenken:
- ze hebben misschien met een schroevendraaier proberen te draaien (ze zeiden dat de schroef misschien lam was, is niet zo, ik heb het pijpje er vanavond afgehaald en het boutje draaide goed voelbaar met inbus 3mm).
- moet er geen afsluitdopje op het pijpje?
Wie heeft er een tip?
Vast bedankt,
Arthur