20 April 2009, 21:48
Ja daar dacht ik ook aan. Het contactslot (c.q. de auto) is immers bijna 28 jaar oud...
Ik kan trouwens gewoon starten, en de motor loopt dan ook prima, dus kan me niet voorstellen dat er iets met de bobine is. Maar zal hem toch eens doormeten, volgens Haynes... ;D
Maar dat kan dus voorkomen? Dat het contactslot kapot gaat en daardoor een deel van de stand II schakelingen niet meer werkt, en een ander deel wel?
Ik kan trouwens gewoon starten, en de motor loopt dan ook prima, dus kan me niet voorstellen dat er iets met de bobine is. Maar zal hem toch eens doormeten, volgens Haynes... ;D
Maar dat kan dus voorkomen? Dat het contactslot kapot gaat en daardoor een deel van de stand II schakelingen niet meer werkt, en een ander deel wel?
Volvo for life
Past: 142DL - 244DL - 245GL Aut. 1981 - 240 USA Aut. 1992 - 240GL Classic 1993 - V401.8 Aut. - S60T5 GT - XC90D5 GT - XC70 2.5T GT - V60 T4 PS - V40 D2
Present: 240GL Classic Electric 1993/2012 www.electricvolvo.com
Past: 142DL - 244DL - 245GL Aut. 1981 - 240 USA Aut. 1992 - 240GL Classic 1993 - V401.8 Aut. - S60T5 GT - XC90D5 GT - XC70 2.5T GT - V60 T4 PS - V40 D2
Present: 240GL Classic Electric 1993/2012 www.electricvolvo.com