JoostV6 schreef:ik lees nu net dat je de bovenste zoekt, maar ik denk dat je die ook wel bij tom kunt krijgen
Ik heb de veerpoten eronderuit gehaald en ze geinspecteerd. Zowel de onderste als de bovenste schotels waren nog goed. Wel wat aangeroest maar niets om me zorgen over te maken. ;D Ook het bovenste lager had geen speling wel kleine droogtescheurtjes in de rubber. Toen besloten de Kilen verlagingsveren te plaatsen.
De Kilenveren passen erg mooi in de veerpoten aan de voorzijde. Achter komen ze bij mij net ietsje los als ik de auto opkrik maar dat is minimaal en het bovenste rubber houdt de veer gevangen. Ik vind dat hij achter eigenlijk ruim 1 te laag is. Iets de de achterbak en hij komt vrij snel op de blokken. Hij is achter 4 cm naar benenden gegaan. Voor heb ik niet gemeten maar denk dat hij 2,5 cm is gezakt conform specs (voor turbo's). Na de verlaging had ik de indruk dat de auto scheef stond. Nagemeten en LA is hij 1 cm lager dan RA resp. 61 en 62 cm vanaf straat tot wielkasrand (215/45 r17). Vandaag de Kilenveren links en rechts gewisseld. Dat maakte geen verschil. Weer even de oude veren eronder. Nog steeds 1 cm verschil. Voor is de afwijking minimaal. Heel erg vreemd. Er is gelast aan de wielkasranden maar geen maatverschillen kunnen constateren.
Ik ben zeer tevreden over het veerresultaat stugger maar niet oncomfortabel. Mijn plan was bilsteins B6 plaatsen maar dat stel ik nog even uit. Ik heb speling op het stuurhuis die moet eerst opgelost en dan uitlijnen.
![[Afbeelding: P2180159-1.jpg]](http://i171.photobucket.com/albums/u311/rode_t4/P2180159-1.jpg)
![[Afbeelding: Avatarforum.jpg]](http://i171.photobucket.com/albums/u311/rode_t4/Avatarforum.jpg)