23 August 2008, 13:41
Die van ons dus 1:5 bij gebruik van de turbo...(dus ook helling op in het buitenland bijvoorbeeld). Verder max 1:6.6 bij overdreven slakkentempo en 80 in zijn overdrive
.
Nu blijkt de auto echter duidelijk in te houden bij volgas, en is plank niet mogelijk. De HP135 verdamper zou tot 135PK gaan, maar ik neem aan dat bij ascelereren dan alsnog volgas gegeven zou moetenw worden...kan me niet voorstellen dat de motor dan al vol vermogen vraagd (dus beneden 5000 rpm.
Daarbij heeft Ticcie blijkbaar wel gewoon goed gereden (inclusief intercooler) met dezelfde verdamper. We moeten dus gewoon nog iemand zoeken die meer verstand heeft van afstellingen (CO etc.)
Heb je een adres of telefoonnummer van jouw volvosleutelaar? Mogelijk dat hij ook ons kan helpen bij het afstellen, zodat wij ook weer volgas kunnen rijden en in iedergeval het gehele toerengebied van de motor kunnen gebruiken... Ik hoor het wel.
.Nu blijkt de auto echter duidelijk in te houden bij volgas, en is plank niet mogelijk. De HP135 verdamper zou tot 135PK gaan, maar ik neem aan dat bij ascelereren dan alsnog volgas gegeven zou moetenw worden...kan me niet voorstellen dat de motor dan al vol vermogen vraagd (dus beneden 5000 rpm.
Daarbij heeft Ticcie blijkbaar wel gewoon goed gereden (inclusief intercooler) met dezelfde verdamper. We moeten dus gewoon nog iemand zoeken die meer verstand heeft van afstellingen (CO etc.)
Heb je een adres of telefoonnummer van jouw volvosleutelaar? Mogelijk dat hij ook ons kan helpen bij het afstellen, zodat wij ook weer volgas kunnen rijden en in iedergeval het gehele toerengebied van de motor kunnen gebruiken... Ik hoor het wel.