10 August 2008, 23:38
PP! schreef:nee!!
ik bedoel de twee LPG relais, eentje op de tank, die je moet horen klikken als je je contact aanzet, en eentje onder de motorkap, die je benzine afsluit als je schakelaar op LPG staat, en je benzine weer laat stromen als je schakelaar op benzien zet.
deze laatste wil wel eens de geest geven, en er hoort ook een zekering tussen te zitten ( ook even checken!)
tja, die dus, maar onder de motorkap, zit ie op de verdamper met een metaal rondje in het midden,
de zekeringen zitten volgens mij bij de bobine in de buurt, hier ben ik mee bezig geweest en toen maakte hij helemaal geen keuze meer, het lampje binnen op mijn schakelaar gaat dan ook niet aan.
Dit is volgens mij niet de rede waarom hij nit wil lopen maar het werkt niet zoal het hoort, deze verbindingen zal ik snel eens helemaal schoonmaken.
Ik ga het wel even controleren allemaal, ook van die op de tank.
het brandstofpomp relais zal ik ook controleren, alleen ben ik er bijna zeker van dat die goed is. Ik heb demotor gestart terwijl de brandstofdruk regelaar er niet goed op zat, dan spuit het naar alle kanten eruit als je dan start.
Hij verzuipt gewoon dat is het punt, en dit kan mechanisch zijn mbt brandstof inspuiting, maar omdat hij het op benzine en LPG doet, verdenk ik dus het andere... de kant van de computer, en elektriciteit.
Ik ga morgen ook eens aan de gang met het luchtfilterhuis. aangezien de LMM meter hem laat verzuipen, die schijnt opdracht te geven tot meer brandstofinspuiting met als gevolg dat ie afslaat.
maar nu, slapen,
weltrusten