10 August 2008, 13:14
[quote=PP! ]
zou ook even je relais checken, hoort te schakelen tussen starten (automatisch op benzine) en lopen ( doorschakelen naar LPG)
waar zit dit schakelrelais, toen ik gisteren namlijk alle verbindingen aan het loshalenen vast maken was, (verbindingen controleren) toen gaf het lampje binnenin geen rood op benzine en geen groen op gas. maar bleef het uit, de motor leek toen helemaal geen brandstof te krijgen, hij sloeg ook niet aan. na weer wat prutsen aan wat verbindingen hoorde je iets schakelen en kon ik weer starten.
p.s in de luchtfilter zit een klep die open en dicht kan, hoe dient deze te werken, wordt ie aangestuurd?
p.s 2. de meldcodes geven nog steeds hetzelfde aan, injectiesysteem 1-1-1, LMM 1-2-1, (klopt ik haal hem oms los)
p.s 3. Bij marans in veldhoven een tweedehands benzine drukregelaar gehaald, hij dacht dat het welens de computer zelf zou kunnen zijn, aangezien de meldcodes niks raars vertellen, ik alles qua ontsteking bijna heb vervangen. de meldcodes lezen de computer zelf niet uit namelijk. waarzit dit ding ergens...??
p.s 4. ben zo nieuwsgierig... maar linksvoor voor/ achter de koplamp zit een bosch onderdeel met een stekker eraan? wat is dit???
p.s 5, er werd een opmerking geplaats over de lamba onde stekker die tegen het schutboord aan zit ten hoogte van het kleppendeksel. Is dit niet de stekker van de BDP sensor? een andere stekker kan ik namlijk niet vinden.?
ok dat was het weer qua vragen van hieruit.. Keep on trying, trial and error, Ik blijf positief, leer mijn volvo wel kennen nu, hoop alleen dat het goed komt.
gr en bedankt Thorvald
zou ook even je relais checken, hoort te schakelen tussen starten (automatisch op benzine) en lopen ( doorschakelen naar LPG)
waar zit dit schakelrelais, toen ik gisteren namlijk alle verbindingen aan het loshalenen vast maken was, (verbindingen controleren) toen gaf het lampje binnenin geen rood op benzine en geen groen op gas. maar bleef het uit, de motor leek toen helemaal geen brandstof te krijgen, hij sloeg ook niet aan. na weer wat prutsen aan wat verbindingen hoorde je iets schakelen en kon ik weer starten.
p.s in de luchtfilter zit een klep die open en dicht kan, hoe dient deze te werken, wordt ie aangestuurd?
p.s 2. de meldcodes geven nog steeds hetzelfde aan, injectiesysteem 1-1-1, LMM 1-2-1, (klopt ik haal hem oms los)
p.s 3. Bij marans in veldhoven een tweedehands benzine drukregelaar gehaald, hij dacht dat het welens de computer zelf zou kunnen zijn, aangezien de meldcodes niks raars vertellen, ik alles qua ontsteking bijna heb vervangen. de meldcodes lezen de computer zelf niet uit namelijk. waarzit dit ding ergens...??
p.s 4. ben zo nieuwsgierig... maar linksvoor voor/ achter de koplamp zit een bosch onderdeel met een stekker eraan? wat is dit???
p.s 5, er werd een opmerking geplaats over de lamba onde stekker die tegen het schutboord aan zit ten hoogte van het kleppendeksel. Is dit niet de stekker van de BDP sensor? een andere stekker kan ik namlijk niet vinden.?
ok dat was het weer qua vragen van hieruit.. Keep on trying, trial and error, Ik blijf positief, leer mijn volvo wel kennen nu, hoop alleen dat het goed komt.
gr en bedankt Thorvald