22 July 2008, 19:29
Met die regelaar kan je weinig behalve vervangen. Dop de aanzuigopening op de inlaat eens af en laat de vaccumslang loshangen, en start de motor. Dan krijg je goed beeld van hoeveel benzine er langs slinkse weg in je motor verdween (de benzinepompen draaien bij benzine Ãn LPG).
Als je de vacuumslang ook afklemt kan je allicht weer rijden zonder knoeien. Behalve dat je brandstofpomp ineens op volle druk gaat draaien en dus geluid maakt. Houdt-ie wel even vol maar hoe korter hoe beter.
Is een DAF MB200 trouwens een streekbus?
Als je de vacuumslang ook afklemt kan je allicht weer rijden zonder knoeien. Behalve dat je brandstofpomp ineens op volle druk gaat draaien en dus geluid maakt. Houdt-ie wel even vol maar hoe korter hoe beter.
Is een DAF MB200 trouwens een streekbus?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969