22 July 2008, 17:28
Hoi Bedankt voor de reacties....
@PP, kleppen stellen is bij de laatste beurt van de vorige eigenaar gebeurt begin dit jaar en 6000 km geleden.
@ ROB:
wederom bedankt, gr thorvald
@PP, kleppen stellen is bij de laatste beurt van de vorige eigenaar gebeurt begin dit jaar en 6000 km geleden.
@ ROB:
Rob schreef:Start je op benzine en schakelt hij dan automatisch over op LPG? normaal wel, op dit moment heb ik hem alleen op benzine gezet omdat ie anders een backfire geeft. Maar er zit een volvo gasinstalatie in. die op benzine start en automatisch overschakeld op gas.
Start hij slecht op benzine? Hij reed op beide goed,
en als je nou alleen op LPG start?backfire
Waar in het starten gaat het mis? Motor slaat aan, begint te lopen en slaat af. OPTIE 2: Luchtmassameter (nieuw) los, dan starten en dan blijft de motor wel stationair lopen en kun je er ook mee rijden, echter loopt de motor niet mooi stationair dan. Op het moment dat ik met lopende motor de luchtmassa meter aansluit gaat de motor even heel mooi lopen en dan slaat ie weer af
Wellicht dat een grondige schoonmaakbeurt van het gasklephuis resultaat biedt; succes.tja, grondig betekend dat alles los? ik heb net de luchtslag losgemaakt en de gasklep open gezet en volgespoten met remmen reiniger. Ook het ding eronder waar twee luchtslangen uitkomen en een stecker in gaat heb ik schoongespoten.....
wederom bedankt, gr thorvald