22 July 2008, 16:21
tja,
vedelerkap en rotor ontvangen en hij start weer.maar onregelmatig, luchtmassa meter weer aangesloten en hij viel weer stil.....
nu bougies gehaald. de oude bougies waren alle vier zwart. dus nieuwe erin. maar starten verzuipen....
ok, wat nu...
ik ga zo even dat luchtklephuis ervan af halen en schoonmaken.
maar dan houdt het wel op qua ideeen hier.
kan het injectiesysteem er iets mee te maken hebben, zit er nog een pomp ergens verstopt>>>
ik las nl een andere toping en die vermelde dat de plunjer van de brandstofpomp bleef hangen.
gr Thorvald
vedelerkap en rotor ontvangen en hij start weer.maar onregelmatig, luchtmassa meter weer aangesloten en hij viel weer stil.....
nu bougies gehaald. de oude bougies waren alle vier zwart. dus nieuwe erin. maar starten verzuipen....
ok, wat nu...
ik ga zo even dat luchtklephuis ervan af halen en schoonmaken.
maar dan houdt het wel op qua ideeen hier.
kan het injectiesysteem er iets mee te maken hebben, zit er nog een pomp ergens verstopt>>>
ik las nl een andere toping en die vermelde dat de plunjer van de brandstofpomp bleef hangen.
gr Thorvald