19 July 2008, 16:06
Bij mijn 240 turbo met k-jetronic had ik hetzelfde 'probleem'. Bij wij werd dit veroorzaakt door sluiting in mijn verotte motorkabelboom waardoor er 12v van de dynamo(de dikke rode draad) kontact maakte met de plusdraden die normaal door het relais geschakeld word.
dit relais zit bij de k-jet modellen bij de bobine geplaatst.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
m vr gr Niels
dit relais zit bij de k-jet modellen bij de bobine geplaatst.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
m vr gr Niels
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd