21 March 2008, 21:57
Ben van plan om MegaSquirt aan te schaffen voor de 240 i.c.m. een B21ET.
Saint of Bozzma, wat raden jullie aan kwa uitvoering van mega squirt? (extra in/uitgangen)
Wat ik wil gebruiken:
-B21ET met M46+OD
-injectiespruitstuk van de B230F (met grotere injectoren, T5 of zoiets)
-Wideband O2 sensor met meter(is er een controller nodig voor MS?)
-Ontsteking met MS via verdeler/bobine en originele bosch ignition driver (als dat gaat) of EDIS met wasted spark.
-originele stationair regelklep - koelwatersensor - inlaattemp sensor
kunnen de injectoren/bobine/stationairregelklep direkt op de MS print of heb je er een relay board / IO kaart voor nodig?
Ben van plan om de onsteking zo simpel mogelijk te houden en later te upgraden.
@ Saint: zou ik een keer jouw auto kunnen bezichtigen? volgens mij woon je niet ver bij mij uit de buurt.
Saint of Bozzma, wat raden jullie aan kwa uitvoering van mega squirt? (extra in/uitgangen)
Wat ik wil gebruiken:
-B21ET met M46+OD
-injectiespruitstuk van de B230F (met grotere injectoren, T5 of zoiets)
-Wideband O2 sensor met meter(is er een controller nodig voor MS?)
-Ontsteking met MS via verdeler/bobine en originele bosch ignition driver (als dat gaat) of EDIS met wasted spark.
-originele stationair regelklep - koelwatersensor - inlaattemp sensor
kunnen de injectoren/bobine/stationairregelklep direkt op de MS print of heb je er een relay board / IO kaart voor nodig?
Ben van plan om de onsteking zo simpel mogelijk te houden en later te upgraden.
@ Saint: zou ik een keer jouw auto kunnen bezichtigen? volgens mij woon je niet ver bij mij uit de buurt.
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard