25 February 2008, 00:03
vandaag vrij, eindelijk ;D, en heb heerlijk gesleuteld:
Stijn heeft ze APK klaar gemaakt, allemaal vage,kleine dingetjes.(remlicht, knipperlicht, gordels,remslang, koplamp,CO enz.) en ze is dus nu legit op de Nederlandse weg, al gooi ik er soms wel de Franse platen op ivm. parkeren hier in de straat
maar heb er vandaag een nieuwe dynamo opgeschroeft, omdat alle controle lampen maar bleven branden:Turbo,Accu,Olie,remmen,handrem en accu laadde niet bij, terwijl die redelijk nieuw was.
meteen een oliedruk meter geplaatst, maar wat is dat een ^&%&^)9 werk.
redelijk moeilijk om dynamosnaren weer op spanning te krijgen :-[ :-[
besides, een laadstroommeter, kun je die ook op je dynamo plaatsen? heb 'm nu op licht gezet, maar geeft vage waarden aan, en als ik knipperlicht aanzet gaat ze zelfs bewegen.
moet toch ook nauwkeuriger kunnen, komt nu maar nauwelijks boven de 10/12 amp. terwijl de laadstroom toch tegen de 14 amp aan zit
Stijn heeft ze APK klaar gemaakt, allemaal vage,kleine dingetjes.(remlicht, knipperlicht, gordels,remslang, koplamp,CO enz.) en ze is dus nu legit op de Nederlandse weg, al gooi ik er soms wel de Franse platen op ivm. parkeren hier in de straat

maar heb er vandaag een nieuwe dynamo opgeschroeft, omdat alle controle lampen maar bleven branden:Turbo,Accu,Olie,remmen,handrem en accu laadde niet bij, terwijl die redelijk nieuw was.
meteen een oliedruk meter geplaatst, maar wat is dat een ^&%&^)9 werk.
redelijk moeilijk om dynamosnaren weer op spanning te krijgen :-[ :-[
besides, een laadstroommeter, kun je die ook op je dynamo plaatsen? heb 'm nu op licht gezet, maar geeft vage waarden aan, en als ik knipperlicht aanzet gaat ze zelfs bewegen.
moet toch ook nauwkeuriger kunnen, komt nu maar nauwelijks boven de 10/12 amp. terwijl de laadstroom toch tegen de 14 amp aan zit
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99