20 February 2008, 10:39
RonnieDuck schreef:De B27 heeft geen contactpunten, en dus lijkt mij het doorbranden niet mogelijk. Volgens mij bedoelt Gilles dit ook met breakerless.
Het doormeten van de bobine en het bekijken van de verdeelkap lijken mij de 2 makkelijkste dingen om even te doen. Eventueel heb ik nog wel een verdeelkap liggen om te testen. Bobine is volvonr 269322 of bosch 0221122003 en moeten zeker wel te vinden zijn.
Kan het ook nog zijn dat je vacuum slang niet goed op de verdeelkap zit? of heeft deze alleen met de vervroeging te maken bij hogere toeren?
Draait het een en ander wel in je verdeelkap, als je de verdeelkap verwijderd en start?
mvg Ronald
verdeelkap was nieuw...
is de bobine van een turbo hetzelfde??
slangetjes zitten allemaal vast..
in het weekeind kan ik hopelijk zoeken..
Gilles
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988