Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eerste stukje gereden met de turbo (motor loopt nog niet echt goed).
#4
vlgs mij hebben het 't laat inkomen van je turbo en de afstelling van de wastegate in principe niets met elkaar te maken: de wastegate gaat open bij een te hoge turbodruk, dus dat is pas op het "einde" en jij hebt problemen bij het inkomen.

Staat de wastegate wel helemaal dicht? Als ie altijd een beetje openstaat, dan bouwt ie lastig druk op.

Anders misschien een lekje ergens in het stuk ri inlaat? Hoor je 't ergens 'sissen'?

Maar misschien helpt het meer als Jelmar en de andere turbo-wizzards tips geven. ;D
Antwoord


Berichten in dit topic
Eerste stukje gereden met de turbo (motor loopt nog niet echt goed). - door Ticcie - 6 January 2008, 14:44

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 240 loopt stationair niet lekker maartenvg 1 184 19 May 2026, 12:04
Laatste bericht: Dopski
  Onregelmatig toerental stationair (warme motor B230F) Boet 10 1.037 14 May 2026, 00:40
Laatste bericht: Boet
  B230A loopt niet meer op benzine adrianus240 4 502 10 January 2026, 13:16
Laatste bericht: sludge
  Motor blijft koud? - OPGELOST - Boet 5 1.254 27 December 2025, 19:31
Laatste bericht: Boet
Tongue 2.3l motor in Super Polar 1993 Boet 5 894 27 December 2025, 19:29
Laatste bericht: Boet
  volvo 245 1990 wil niet meer starten jvda 8 1.155 24 August 2025, 09:50
Laatste bericht: Marc1970
  Motor nummer D24 edantonissen 0 337 24 July 2025, 21:05
Laatste bericht: edantonissen
  Verwarming werkt niet bij te weinig koelvloeistof Boet 4 1.057 26 December 2024, 12:01
Laatste bericht: Boet
Sad motor V50 2.0 benzine houdt iets in Dopski 2 1.664 23 July 2024, 09:47
Laatste bericht: Dopski
  Volvo 264 PRV V6, B28e motor wil maar niet lopen Gerrit - Jan 1 2.678 23 April 2024, 13:12
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)