3 November 2007, 10:14
Bedankt voor alle tips.
Ik heb de 150 km gereden, het lek zat bovenin de radiateur en er ging bij het starten 1,5 liter (4 anderhalve liter flessen Spa gekocht) in, en bij elk tankstation weer een halve liter. De dop van het reservoir had ik los erop gelegd zodat er geen druk werd opgebouwd. Even een heel klein stukje file gehad waarin de temp meter hoger ging maar nooit in het rood geweest. Bij aankomst bleek wel de motor nat te zijn en flink te dampen, maar ik ben er gekomen! Vandaag effe snel een nieuwe radiateur erin knallen en weer verder rijden.
Ik zal er wat foto's van maken en hier opzetten, goed voor het archief.
Ik heb de 150 km gereden, het lek zat bovenin de radiateur en er ging bij het starten 1,5 liter (4 anderhalve liter flessen Spa gekocht) in, en bij elk tankstation weer een halve liter. De dop van het reservoir had ik los erop gelegd zodat er geen druk werd opgebouwd. Even een heel klein stukje file gehad waarin de temp meter hoger ging maar nooit in het rood geweest. Bij aankomst bleek wel de motor nat te zijn en flink te dampen, maar ik ben er gekomen! Vandaag effe snel een nieuwe radiateur erin knallen en weer verder rijden.
Ik zal er wat foto's van maken en hier opzetten, goed voor het archief.
Volvo 244 GLE '79 220 dkm LPG B21E