20 May 2007, 22:15
ik heb er een beschrijving bij gekregen deze zal ik ff in skannen van de week.
het is vrij simpel.
en een beetje op gevoel komt er wel bij.
een kleine pingel kan je bijna niet horen als de motor vol uit draait.
maar als je ziet wat voor schade dit kan brengen aan zuigers end. is dat enorm.
als de onsteking of dat je te schraal rijd hoor je de pingel/knock zeer zeker.
dit is net of dat er een hand vol kogeltjes op je zuigers liggen te kletteren.
dit kan niet missen als geluid.
maar op vol vermogen waardoor je wat meer lawaai end. in de auto hebt kan het wel eens wat weg vallen.
daarom is een run op een vermogensbank zo belangrijk met tunen.
dan kan je precies zien wat er gebeurd.
het is vrij simpel.
en een beetje op gevoel komt er wel bij.
een kleine pingel kan je bijna niet horen als de motor vol uit draait.
maar als je ziet wat voor schade dit kan brengen aan zuigers end. is dat enorm.
als de onsteking of dat je te schraal rijd hoor je de pingel/knock zeer zeker.
dit is net of dat er een hand vol kogeltjes op je zuigers liggen te kletteren.
dit kan niet missen als geluid.
maar op vol vermogen waardoor je wat meer lawaai end. in de auto hebt kan het wel eens wat weg vallen.
daarom is een run op een vermogensbank zo belangrijk met tunen.
dan kan je precies zien wat er gebeurd.