8 May 2007, 14:48
dagoose schreef:Ik heb er inderdaad na een grondige flush preventief (las ik hier en daar op wat sites) bar leaks ingegooid.
Wel raar spul inderdaad.. beetje korrelig maar ging er vanuit dat dat met de temp van de motor wel zou 'smelten' en op wat juiste plekjes terecht zou komen..
Dus jullie raden aan om nog een keer te flushen en nieuwe koelvloeistof zonder toevoegingen te gebruiken? ???
Hoe is jullie ervaring met de wynn's carburateur cleaner? heb op DS / eenden forum enzo wel wat goede dingen erover gelezen, had ff gegoogled voordat ik het ind e tank mikte.
Ik merk ook echt wel wat verschil nu, loopt stationair wat ronder enzo of is dat maar schone schijn?
Heb wel goeie ervaringen met de Carburateur cleaner, werkte in mijn geval goed. Motor liep rustiger, minder onregelmatig etc. Eerlijk gezegd heb ik weinig neiging om er elke 4000km een fles/potje in te knikkeren, mijn portemonnee is mij te lief... Ga meer uit van goeie marketing strategie. mij lijkt 1per 4000 km een redelijke overdosis en is het niet goed als een motor dat nodig zou hebben.... dan ben je eerder aan het nakijken van je motor en brandstofsysteem toe dan daar je geld in te steken, lijkt mij.... :

164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriam
245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
