8 May 2007, 12:37
dagoose schreef:Ik heb er inderdaad na een grondige flush preventief (las ik hier en daar op wat sites) bar leaks ingegooid.
Wel raar spul inderdaad.. beetje korrelig maar ging er vanuit dat dat met de temp van de motor wel zou 'smelten' en op wat juiste plekjes terecht zou komen..
Dus jullie raden aan om nog een keer te flushen en nieuwe koelvloeistof zonder toevoegingen te gebruiken? ???
Hoe is jullie ervaring met de wynn's carburateur cleaner? heb op DS / eenden forum enzo wel wat goede dingen erover gelezen, had ff gegoogled voordat ik het ind e tank mikte.
Ik merk ook echt wel wat verschil nu, loopt stationair wat ronder enzo of is dat maar schone schijn?
Dat spul heeft zich overal in de koelkanalen aan de wand vastgezet dus met spoelen schiet je niet zo veel op.
Bar Leak's verkoopt ook busjes (lichtgroen van kleur als ik me goed herinner) om het koelsysteem weer van het goedje te reinigen.
Wel een beetje vreemd trouwens dat Bar Leak's spul verkoopt om het koelsysteem te vervuilen en vervolgens weer ander spul om het systeem weer te reinigen. ???
Een sigarettenfabrikant verkoopt toch ook geen nicotinepleisters om van het roken af te komen :-\