12 April 2007, 20:38
Rob schreef:Kleine aanvulling op mijn eerder geplaatst bericht.ok interessant om te horen, nooit gedacht dat dat zou gebeuren.
Ik merkte wel verschil on "the butt-o-meter" (duidelijk zelfs, trok als een speer richting 170/175), alleen denk ik dat de modificatie beter (of zelfs alleen) geschikt is voor benzine auto's.
Ik rij zelf op gas en merkte dat toen ik de klep in de koude stand had vastgezet, mijn auto steeds beroerder ging rijden (schokkerig reageren op gaspedaal, en continue afslaan van de motor).
Na twee dagen de klep toch maar weer gangbaar gemaakt (in mijn geval zo dat hij (bijna) altijd warmere motorlucht pakt), met als resultaat dat hij weer als een zonnetje rijdt.
Btw, qua verbruikt maakt het niets uit (alleen koude, of alleen warme lucht, of beide)
Mijn conclusie: bij gas => zorgt voor teveel storingen, niet doen dus.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni