Berichten: 283
Topics: 34
Lid sinds: Apr 2009
Omdat een onverlaat alles heeft afgedopt en de carterontluchting rechtstreeks op het inlaat spruitstuk had aangesloten zoek ik een foto of tekening hoe hey hoor te zijn.
Het liefst ook meten van de vacuüm slangetjes die op de carb zitten.
Het betreft een stromberg carb.
Hoor het graag want dan kan ik hem vandaag eens proberen te laten lopen in de 242 ;D
Berichten: 9.872
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
In TP30156-2 staan 12 pagina's met vacuumslang-diagrammen van EVAP, EGR, Pulsair en andere systemen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 283
Topics: 34
Lid sinds: Apr 2009
Uhm... Pardon... Waarin zei je :p ??? ;D
Berichten: 9.872
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Dat is een Volvo Service Manual, van de B17-19-21-23, o.a. te vinden op
http://www.k-jet.org
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 3.256
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Berichten: 18
Topics: 3
Lid sinds: Dec 2010
Bedankt!
Ik ga hier ook even kijken want ik heb diversen slagen aan mijn 230A zitten welke dichtgeknepen zijn en waarvan ik de functie niet weet.
Er zitten ook 2 electrische afsluiters aan de slangen tegen het schutbord! Welke taak?
Verder reageerd de stationair schroef helemaal niet dus misschien is er een relatie?
Misschien word ik hier wijzer van.
M.v.g.
Berichten: 9.872
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Het kan altijd beter. 1 van die afsluiters is een 'warm start valve'. DIe is beschreven in TP11740-2, en ook de rest van je B230A stationair afstelling.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969