31 March 2007, 20:50
Hallo
Na mijn station op benzine te hebben verkocht :'(. Ik rij al een tijdje in een 240 sedan op LPG uit 1990. Hij start âs morgens na drie keer starten. Heb verdeler en rotor schoongemaakt en bougies zijn goed.
Van de week merkte ik een raar probleem. Als ik een stukje gereden heb in de auto en ik zet de motor uit na 1,5 kilometer als de motor nog niet helemaal warm is dan start de motor niet meer. Na een uur doet hij het weer goed. Als de motor goed warm is na een langere rit dan start hij daarna prima.
Mijn vragen;
Heeft iemand een idee hoe kan het dan hij na een korte rit niet meer wil starten en na een lange rit wel.
Weet iemand hoe ik de kouwe start kan verbeteren?
Na mijn station op benzine te hebben verkocht :'(. Ik rij al een tijdje in een 240 sedan op LPG uit 1990. Hij start âs morgens na drie keer starten. Heb verdeler en rotor schoongemaakt en bougies zijn goed.
Van de week merkte ik een raar probleem. Als ik een stukje gereden heb in de auto en ik zet de motor uit na 1,5 kilometer als de motor nog niet helemaal warm is dan start de motor niet meer. Na een uur doet hij het weer goed. Als de motor goed warm is na een langere rit dan start hij daarna prima.
Mijn vragen;
Heeft iemand een idee hoe kan het dan hij na een korte rit niet meer wil starten en na een lange rit wel.
Weet iemand hoe ik de kouwe start kan verbeteren?
onkerblouwe volvo 240 polar u9 1993 station