11 March 2007, 11:43
bij mijn 240 is die bdp sensor ook kapot gegaan. helaas zat ie zo vast dat we em niet uit de houder kregen (hamer, beitel, gasbrander, schroevendraaiers, alles geprobeerd), dus de versnelleingsbak moest eronderuit. Dat hebben ze gedaan met de motor in de auto (M47).
Alleen, als die sensor kapot is dan zal de brandstofpomp alleen de 2 seconde lopen als de sleutel in stand 2 gezet wordt. IK weet dit niet zeker want mijn 240 doet dit niet, er is iets mis met de computer. Als de motor draait krijgt de computer geen toerentalsignaal dus zal de brandstofpomp niet gaan lpen (voor de veiligheid) en de ontsteking kan ook niets.
Misschien dat dit al gezegd is, ik heb niet de tijd gehad om alle reacties te lezen.
Ik heb nog losse stekkertjes voor injectoren, mocht je er een nodig hebben
Alleen, als die sensor kapot is dan zal de brandstofpomp alleen de 2 seconde lopen als de sleutel in stand 2 gezet wordt. IK weet dit niet zeker want mijn 240 doet dit niet, er is iets mis met de computer. Als de motor draait krijgt de computer geen toerentalsignaal dus zal de brandstofpomp niet gaan lpen (voor de veiligheid) en de ontsteking kan ook niets.
Misschien dat dit al gezegd is, ik heb niet de tijd gehad om alle reacties te lezen.
Ik heb nog losse stekkertjes voor injectoren, mocht je er een nodig hebben
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni