9 January 2007, 21:56
Bozzma schreef:Mijn vorige motor is versleten door het overmatig benzine pissen van de Solexen.... LPG zal daar geen kwaad aan doen. Maar.. LPG of benzine.. Het is mij om het even.
Met die IC gaat het nog niet flexibel. Ik zal eens even kijken hoe dat gaat lukken. En inderdaad. Eventueel eerst even een origineel intercoolertje. Ik kan toch mijn inlaatlucht meten en loggen. Evenals Lambda, EGT, boost en knock. Wat wil je nog meer !
Woensdag komt er een motorsteun binnen. Dan gaan we eens bouwen aan die motor !
Volgens mij zijn de kleppen in de bewerkte kop groter. Maar ik ga er zeker naar kijken. Een standaard 351 kop is ook niet gek. Eventueel met standaard spruitstuk.
Ik heb nog wel een standaard ictje liggen.
standaard 351 kop? je bedoelt 531 neem ik aan.
Maar waarom begin je niet gewoon met het standaard blok, ms erop, en je had het over boost control.
speel daar eerst eens mee. (lijkt mij)
Er moet nog best wat vermogen te winnen zijn met het goed afstellen van..