8 January 2007, 22:22
vrij simpel volgens mij.
de uitlaatkleppen uit de kop van de turbo in de bewerkte kop zetten en klaar.
een IC gaan plaatsen , je kan eerst gaan kiezen voor een originele opstelling
de 300 graden nok-as in de hoek gooien en een VX3 erin
de MS op de turb bouwen.
en begin nu eens bij het begin.
laat hem eerst op benzine GOED lopen.
als dit goed loopt , stapje voor stapje de boel wat gaan opvoeren.
zo kan je de turbodruk wat aanpassen en andere injectors gaan plaatsen.
als dit naar je zin is , ga dan pas met gas aan de gang.
straks heb je weer een motor aan puin.
de uitlaatkleppen uit de kop van de turbo in de bewerkte kop zetten en klaar.
een IC gaan plaatsen , je kan eerst gaan kiezen voor een originele opstelling
de 300 graden nok-as in de hoek gooien en een VX3 erin
de MS op de turb bouwen.
en begin nu eens bij het begin.
laat hem eerst op benzine GOED lopen.
als dit goed loopt , stapje voor stapje de boel wat gaan opvoeren.
zo kan je de turbodruk wat aanpassen en andere injectors gaan plaatsen.
als dit naar je zin is , ga dan pas met gas aan de gang.
straks heb je weer een motor aan puin.